Satysfakcja Klientów to nasz priorytet.

Jesteśmy specjalistami w dziedzinie utrzymania czystości. Dbamy, aby zakupiony u nas sprzęt spełniał Państwa oczekiwania, działał skutecznie i dawał satysfakcję całej rodzinie - także Państwa milusińskim.

W tym celu oferujemy infolinię oraz kontakt on-line obsługiwane przez fachowców.

Na wszystkie produkty oferowane przez nas udzielamy 2-letniej ochrony konsumenckiej dla osób prywatnych (do zastosowań domowych, czyli urządzeń zakupionych na paragon bądź fakturę bez NIP). Na produkty kupione przez przedsiębiorców (na fakturę VAT), udzielamy 12-miesięcznej ochrony konsumenckiej.

Na produkty marki Numatic istnieje osobny Program Gwarancyjnym wprowadzony przez firmę Polor Sp. z o.o., który jest wyłącznym Autoryzowanym Importerem sprzętu tej marki. Szczegóły poniżej:

logo32new.jpg

Kupując w sklepie wdomu24.pl oraz w autoryzowanej sieci sklepów zyskujesz gwarancję legendarnej jakości oraz brytyjskiego rodowodu. Gwarancja 3-letnia dotyczy wyłącznie zastosowań domowych, czyli odkurzaczy zakupionych na paragon lub fakturę bez NIP, w zastosowaniach profesjonalnych obowiązuje gwarancja 2-letnia.

Warto wiedzieć:

Gwarancja oferowana przez sklepy bez autoryzacji nie jest zabezpieczona przez importera czy producenta, dlatego może stracić ważność przed upływem jej terminu.

logogbnew.jpg

Kupując w wdomu24.pl oraz w autoryzowanej sieci sklepów zyskujesz gwarancję legendarnej jakości oraz brytyjskiego rodowodu.

Warto wiedzieć:

Sklepy bez autoryzacji mogą sprzedawać produkty niewiadomego pochodzenia

                     

Sprzęt zakupiony w wdomu24.pl oraz w autoryzowanej sieci sklepów naprawiany jest na terenie Polski przez autoryzowany serwis producenta.

Warto wiedzieć:

Sklepy bez autoryzacji mogą próbować naprawy „domowymi” sposobami lub wysyłać sprzęt poza granicę Polski

 

Sprzęt zakupiony w wdomu24.pl oraz w autoryzowanej sieci sklepów jest fabrycznie nowy oraz zgodny z normami bezpieczeństwa. Dołączona jest do niego faktura (lub paragon) i gwarancja autoryzowanego dystrybutora.

    

Warto wiedzieć:

Sklepy bez autoryzacji mogą oferować odkurzacze używane po regeneracji, bez oficjalnej gwarancji, czasem bez faktury.



W celu zgłoszenia naprawy gwarancyjnej (dotyczy wszystkich zakupionych urządzeń w wdomu24.pl) proszę skorzystać z formularza Autoryzowanego Dystrybutora w Polsce:
KLIKNIJ ABY WYPEŁNIĆ FORMULARZ




PODSTAWOWE WARUNKI REALIZACJI USŁUG SERWISOWYCH dla Konsumenta, dalej zwane PWRUS-K:

UWAGA! Urządzenie przed wysłaniem do naprawy powinno być wyczyszczone zgodnie z instrukcją obsługi oraz poniższymi filmami instruktażowymi. W przypadku wysyłki sprzętu niewyczyszczonego, osoba zlecająca obciążona będzie kosztem czyszczenia w wysokości 149 zł z VAT (dotyczy tak napraw gwarancyjnych, jak i odpłatnych).

1. Osoba zlecająca naprawę, podpisana poniżej, oświadcza, że jest osobą upoważnioną do przesłania niniejszego zlecenia oraz akceptacji PWRUS-K.

2. Osoba zlecająca naprawę podaje w formularzu informacje o urządzeniu (w tym data zakupu oraz numer seryjny).
3. Pracownik serwisu kontaktuje się ze zlecającym informując o tym, czy urządzenie pochodzi z dystrybucji firmy Polor, autoryzowanego dystrybutora na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej. Jeśli tak – oferowana jest naprawa, w tym naprawa gwarancyjna. Jeśli nie, rekomendujemy kontakt z Państwa sprzedawcą, w celu uzgodnienia z nim procesu naprawy w ramach gwarancji lub ustawy konsumenckiej.
W przypadkach zlecenia nam naprawy odpłatnej, koszt usługi obejmuje: pracę technika serwisu (cena roboczogodziny 149 zł, zawiera podatek VAT) oraz koszt części zamiennych.
4. Serwis świadczony jest w systemie "door-to-door" za pośrednictwem firmy kurierskiej Fedex lub DPD, odbiór urządzenia na serwis w przypadku napraw gwarancyjnych jest bezpłatny, niemniej

wymagamy dołączenia do wysyłanego urządzenia dowodu jego zakupu.

W przypadku napraw odpłatnych (pozagwarancyjnych i pogwarancyjnych), łączny koszt odbioru i wysyłki urządzenia wynosi 30 zł (zawiera podatek VAT, doliczane do kosztów naprawy, płatne u kuriera przy odbiorze urządzenia z naprawy).
Sprzęt kurierowi powinien być przekazany w oryginalnym opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniami (w przypadku robotów są to dwa kartony - ten, w którym ma znajdować się urządzenie oraz zewnętrzny wysyłkowy). Przy braku takiego opakowania, urządzenie powinno być bardzo starannie zapakowane, tj. owinięte folią bąbelkową lub papierem, folią stretch, zamknięte w opakowaniu z grubego kartonu. Dodatkowo (w przypadku wysyłki robota), przed spakowaniem urządzenia prosimy pamiętać o opróżnieniu pojemnika na zanieczyszczenia oraz pojemnika na wodę. Pozostałości w zbiorniku mogą dodatkowo uszkodzić robot podczas transportu.
5. W przypadku odmowy naprawy odpłatnej, koszt diagnostyki nie jest naliczany. Należy tylko u kuriera uiścić opłatę za przesyłkę w obie strony (30 zł z VAT).
6. Gwarancja nie obejmuje wymiany elementów ulegających naturalnemu zużyciu w trakcie normalnej eksploatacji (węże, szczotki węglowe w silniku, łożyska, turbiny, uszczelki, szczotki, filtry, koła jezdne, akcesoria).
7. Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadkach udokumentowanego stwierdzenia:
- użytkowania niezgodnie z instrukcją obsługi i/lub z przeznaczeniem
- wprowadzenia modyfikacji urządzenia
- stosowania osprzętu innych marek i/lub producentów bez zgody POLOR Sp. z o. o.
- zatarcia lub zniszczenia numerów fabrycznych
- przechowywania, transportowania i konserwowania urządzenia niezgodnie z wymaganiami producenta
- zalania podzespołów urządzenia wodą lub środkami chemicznymi
- zastosowania nieodpowiednich środków chemicznych do roztworu roboczego (dotyczy odkurzaczy do pracy na mokro)
8. Naprawom gwarancyjnym nie podlegają uszkodzenia mechaniczne.